Zaal Dijckzicht

In het bargedeelte mag je berichten plaatsen die niet direct met schaken te maken hebben.

Moderator: Arnold

Plaats reactie
Henk

Zaal Dijckzicht

Bericht door Henk » do aug 29, 2019 23:42

Waar ik afgelopen zondag TV kijken in Dijckzigt weer mogelijk heb gemaakt (digitaal ipv het uitgefaseerde analoog), heb ik vanavond een nieuwe telefoon geinstalleerd. Het nieuwe nummer van de zaal: 030-8881550 Ik zal Pieter vragen dit ook op onze website aan te passen.

Volgt binnenkort nog het herstellen van de wifi.

Henk

Re: Zaal Dijckzicht

Bericht door Henk » wo okt 02, 2019 00:56

klus en schoonmaakdag.jpg
Op zaterdag 19 oktober organiseren we voor de gebruikers van Dijckzigt een schoonmaak en klusdag. Op deze dag gaan we zorgen dat de zaal weer mooier wordt door oude zaken af te voeren, hier en daar een kwastje te gebruiken, op te ruimen en aanpassingen te doen zodat de zaal steeds beter en gezelliger wordt.

Helpers kunnen zich aanmelden via info@dijckizgt.nl en er is een ochtend groep (9.00 tot 13.00 uur) en een middaggroep (13.00 tot 17.00 uur). Voor beide kan natuurlijk ook. Voor een lekkere lunch wordt gezorgd.
In de hal bij de gaderobe en in de zaal is nog plaats om dingen op te hangen die passen bij de groepen. van het schaken hangen er al hele mooie schilderijen, maar ook voor de andere groepen is er nog ruimte.

Daarnaast willen we aan de buitenzijde een informatiebord gaan plaatsen en de zomer opnieuw inrichten.
Alle hulp is welkom!
Mocht je niet kunnen, maar wel willen steunen, kan dat ook in de vorm van een donatie voor klusmaterialen en schoonmaakspullen op: NL 57 INGB 000 931 89 48 tnv stichting Dijckzigt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Els Goudriaan

Bericht door Els Goudriaan » do okt 03, 2019 21:39

jammer, ik kan niet, heb me net opgegeven voor een schaaktoernooi in Laren, had anders zeker meegedaan ;-)
ik kijk nog of ik wat leuks heb voor in de zaal/ aan de muur.

Geurt

Bericht door Geurt » di okt 22, 2019 17:56

Het was een gezellige en productieve klus- en schoonmaakdag, maar met een treurige opkomst van Rode Lopers. Alleen Henk en ik waren er.

Henk

Bericht door Henk » di okt 22, 2019 18:48

Ik heb een telefoonkabel gelegd van TV naar de bar. En mijn antieke routertje vervangen door een iets minder antieke router plus switch plus access point. Er is nu wifi plus Gasten wifi. Via de controller kan ik zien dat er as we speak drie mensen op de gasten wifi zitten, dus Oud Zuylen heeft de deuren al geopend ;-) Weer een stapje verder.

Nu de audio installatie nog een keer (suggesties welkom)

Geurt

Bericht door Geurt » vr okt 25, 2019 11:28

Er is ook een mooi groot bord gemaakt met naam en logo van de Rode Loper en van de andere gebruikers. Stond klaar om buiten aan de gevel te bevestigen. Het paste perfect, maar helaas stond alles er een kwart slag gedraaid op. Wordt dus vervolgd.

Plaats reactie