Hop plukken met je favoriete brouwer

In het bargedeelte mag je berichten plaatsen die niet direct met schaken te maken hebben.

Moderator: Arnold

Plaats reactie
Pieter
Contacteer:

Hop plukken met je favoriete brouwer

Bericht door Pieter » di sep 06, 2022 11:12

Bericht van Kees:

Ik zoek nog hopplukkers voor a.s. zondag, leek me leuk om een oproep te doen onder clubleden.

Groet,

Kees
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Kees

Re: Hop plukken met je favoriete brouwer

Bericht door Kees » wo sep 07, 2022 11:05

Zondag 11 september gaan wij weer hop plukken op het hopveld van Hommeles.
Jullie weten wel: van die bijzondere biertjes die jullie zomaar exclusief bij De Rode Loper kunnen krijgen. Hommeles heeft een eigen hopveld, waar ze eens in het jaar een speciaal bier mee brouwen.
Jullie zijn a.s. zondag welkom om de hop te plukken, die daarna vers in de brouwketel wordt toegevoegd.
Hop plukken is een landelijke Bertolli-achtige ervaring, erg gezellig en natuurlijk wordt er gezorgd voor een natje en een droogje voor de plukkers, met uiteraard Hommeles bier, maar ook koffie etc.
Pluk is vanaf ca. 10.30 tot 17.00 uur, maar je kan ook een deel daarvan komen. Adres is biologische moestuin De Bijenakker, Rhijnseweg 5A, Odijk. Evt. 5 min per OV-fiets vanaf station Zeist.
Het zelfgeplukte hopbier zal - rond eind oktober - uiteraard te proeven zijn in ons clubhuis, voor plukkers sowieso 1 consumptie gratis!
Vragen? Ik ben a.s woensdag op de club. En ervaren hopplukker Geurt weet er ook alles van.

Plaats reactie